Dnia 21 czerwca uczniowie klas 2-4 zwiedzali Toruń. W Żywym Muzeum Piernika poznali historię miasta oraz tradycję wypiekania toruńskich pierników. Wykonali własnoręcznie pierniki. W Wartowni mieszczącej się w najstarszej baszcie Torunia , dowiedzieli się o życiu w dawnych czasach kiedy miasta bronili rycerze. W Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy poprzez zabawę zgłębiali swoją wiedzę na temat człowieka, wartości, nowoczesnych technologii.

Zapraszamy do galerii.

Czytaj więcej Wycieczka do Torunia

We wtorek 21.06.2022 r. odbyły się warsztaty upowszechniające działania podjęte w ramach projektu Erasmus+ HANDEL. Początkowo miała miejsce lekcja otwarta, podczas której uczniowie opowiedzieli o aktywnościach podejmowanych w ramach projektów m.in. spotkaniach w Bułgarii i Polsce. Następnie odbyły się warsztaty, podczas których uczniowie uczyli się robić własną martenicę oraz produkty tworzone podczas spotkania w Polsce: etui na telefon, wytwory z gliny samoutwardzalnej, breloki z makramy, slogany reklamowe, szyli torby na maszynach.

Czytaj więcej Erasmus+ Handel – upowszechnianie

We wtorek 21.06.2022 r. odbyło się podsumowanie działań podjętych w ramach projektu Erasmus+ "CLIL ponad granicami baw się i ucz". Poniżej znajduje się link do prezentacji.

Zapraszamy do obejrzenia!

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSYQx0vQko6lG-nG_WeIyNEzfEmrY428TYpG885iEROtPlXqnfKXgxZjT0-WJ1WkXo0pIj5iSBAipyD/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Czytaj więcej Erasmus+ CLIL – czas podsumowań

Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy Zmysłami” było
innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłów u dzieci.
Tworzenie przez nauczycieli odpowiednich warunków do poznawania świata wieloma
zmysłami oraz budowania wiedzy na temat integracji sensorycznej.
W naszej szkole projekt realizowany był na zajęciach rewalidacyjnych w klasie 3.
Wykonywane były m.in. takie zadania jak: ścieżka sensoryczna, sensoryczny spacer,
sensoryczna plastyka.
Zapraszamy do galerii.

Czytaj więcej Podsumowanie Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Gramy zmysłami”