Dzień 1 (Niedziela)

Pierwszego dnia spotkaliśmy się o godzinie 00:40 na dworcu w Gnieźnie , skąd ruszyliśmy pociągiem w stronę Poznania .Tam  mieliśmy małą przesiadkę. Około godz.10:30 dojechaliśmy do Krakowa. Na peronie oddaliśmy bagaże i poszliśmy na posiłek do Burger Kinga. Po zjedzeniu śniadania poszliśmy na Stary Rynek , gdzie udało nam się posłuchać hejnału, zrobić małe zakupy w Sukiennicach, oraz zajrzeć do Kościoła Mariackiego. Później udaliśmy się na Wawel, gdzie zobaczyliśmy, Zamek Królewski, grób Józefa Piłsudskiego oraz Lecha i Marii Kaczyńskich. Po zwiedzaniu ruszyliśmy w drogę powrotną na dworzec, skąd odebraliśmy bagaże i podjechał po nas bus, którym ruszyliśmy do miejscowości Sliač  na Słowacji. Po 4 godzinach drogi, dotarliśmy do hotelu. Rozpakowaliśmy się i poszliśmy na kolację. Po kolacji przywitaliśmy się z Czechami i Słowakami. Wieczorem graliśmy w gry po czym poszliśmy spać ciekawi następnego dnia.

1’th day (Sunday)

Dzień 2 (Poniedziałek)

W drugim dniu wszystkie grupy spotkały się przed hotelem. Następnie przeszliśmy z hotelu do kina gdzie odbyło się oficjalne powitanie oraz  wideo prezentacja szkół. Po powitaniu poszliśmy do szkoły, gdzie rozpoczęły się warsztaty w pracowni informatycznej, tworzyliśmy breloczki w kształcie kropli wody. Następnie piekliśmy pierniczki w kształcie krajów biorących udział w projekcie. Ostatni z warsztatów odbył się w pokoju historycznym. Odbyły się w nim warsztaty związane z 4 językami: polskim, słowackim, czeskim oraz angielskim. Na koniec zwiedzaliśmy miasto Sliać.